Saturday, January 17, 2009

diriku dan gambar...

menyelesaikan tag dari balqis...huhu...akhirnya..

"The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 5 people."

1. next year (2010) I'm......25...insyaAllah ^^

2. I want to go to.....





3. my favourite places...



4. my favourite things...... bantal bucuk...koleksi jubah....sejadahijau...^^







5. my favourite drinks...







6. my favourite food...masakan mama...laksa kelantan...taufufa...cheese cake...nasi grg ayam..








7. my favourite colors...... green...soft orange...white....and grey...





8. I live in..........semenyih......
9. I was born in..............
10. A nickname for me....
11. my college major............
12. my bad habits...... merajuk....chatting...



13. my hobby... sleeping...blogging....writing...




14. I wish................^^ hmmm...no need to explain I think ^^

aduh...lelah sudah selesaikan tag ini...alhamdulillah,akhirnya....
cabaran diteruskan buat.......DHIYA.....KAK SOL....ILYA...AZE....FAIRUZ....
~~ buat nama2 di atas...kira punya masa...sila2 lah ya ^^ ~~
























































































































































































































2 comments:

Iliana said...

yg satu tu, gambar termenung jauh ke? yang last tu, semoga segera tercapai ya (^_^)

saya tak jawab lagi..huhuhuhu

DAMAI said...

bukan..hehe tgh merajuk ^^

insyaAllah...tgh nak pujuk2 mak laa ni hehhehe