Thursday, May 14, 2009

kenapa dan kenapa???

Geram bercampur pelik…mengapakah imeem tidak lagi boleh memain penuhkan lagu? Damai seorang sahaja kah yang ada masalah sebegini atau sememangnya sistem imeem yang sudah bertukar….setelah lama gagal mencuba,akhirnya,Damai memilih aimini untuk diletakkan pada ruangan halwa telinga…lagu sudah boleh dimain penuh,tapi tidak boleh ‘autoplay’ pula…aduhai….

~~ sambung membaca buku sambil kepala pusing mencari jalan penyelesaian untuk halwa telinga ini ~~

10 comments:

pencinta bahasa said...

salam..
cuba la myflashfetish.com..=D

DAMAI said...

salam pencinta bahasa...

tak boleh juge....huhu

Balqis said...

kak, cuba tukar kat html widget tu, dari false kepada true. InsyaAllah bleh autoplay...

Liyana said...

salam.

kak damai
saya pun menghadapi perkara yang sama. masa saya pergi page orang lain yang ada letak imeem pun saya xboleh dengar sampai habis. 3o saat je lagu itu. wuwu

DAMAI said...

balqis...

tiada dijumpai langsung perkataan false...dah ada pun tulis autoplay=yes...tapi tak boleh juge...huhu...takpelah,kalau nak dengar 'play' lah sendiri ye ^^

DAMAI said...

waalaikumussalam warahmatullah ~*puding caramel*~...

itulah...akak pun sudah tidak tahu nak buat cmane ni...tukar e-snips pun sama juge kesudahannya huhu

DAMAI said...

Alhamdulillah....dah boleh...tapi,tak dapat letak lagu yang Damai nak letak mula2 tu...tapi,takpelah...lagu aku ingin mencintai-Mu ni pun sedap jugak ^^

MOHD KHAIRUL HAFIZ said...

Salam Dr.Damai, x pyh letak lagu,mmberatkan je..huhu.jangan maroh ye..cdgn je

Faridrashidi said...

Salam kepada yang bertanya kenapa..

Saya menjawabnya.. Imeem hanya akan memutarkan lagu kepada mereka yang berdaftar sahaja. Kalau tak berdaftar akan hanya boleh dengar 30 saat. Saya juga kecewa melihat perubahan ini.

Err, letak lagu dan muzik? ada apa-apakah yang tersirat di sebaliknya? :)

SangMentari said...

Ingat rakan saya saja yang mengalami begitu. Rupanya kamu juga ya, damai.