Tuesday, July 28, 2009

kat malaysia dah ^^

Dari Ibnu Umar r.a, dari Nabi SAW baginda bersabda:”Lima kunci perkara ghaib, tidak mengetahuinya melainkan Allah iaitu: 1) Tiada mengetahui apa yang tersimpan di dalam rahim (kandungan perempuan) melainkan Allah. 2) Tiada yang mengetahui apa yang akan terjadi esok hari melainkan Allah. 3) Tiada seorangpun yang mengetahui bila waktunya hujan akan turun melainkan Allah. 4) Tiada seorangpun mengetahui di negeri mana dia akan mati melainkan Allah 5) Tiada yang mengetahui bila kiamat akan terjadi melainkan Allah.

(Bukhari)

alhamdulillah Damai sudah seminggu berada di malaysia...tapi tak dapat nak online selalu sebab tiada internet di rumah...terima kasih semua atas ucapan pada entri yang lepas...sekarang Damai dalam usaha nak pergi temuduga..doakan semua berjalan lancar ya ( tersilap isi borang SPA sebenarnya...Damai terisi jawatan sebagai pegawai siasatan huhu kena isi borang lagi sekali ^^ )

apa2 pun...sejadahijau tetap akan hidup insyaAllah...dari masa ke semasa Damai akan cuba update ok...:)

7 comments:

SoFie NuR said...

gud luck doc!!!

nahmy said...

what's up doc?? selamat kembali ke M'sia

Nur said...

Salam kak damai..selamt pulang dan berbakti utk negara yg tercinta..

MR ASRIL AZIZAN said...

selamat balekkkk!!! hmm da bule kalung statoskop le kan... aku dulu juga ingin jadik doktor... tapi ngaji dulu tak cukup pandai heheheh!! tahniahhhh doc!!

ASH said...

lamanya tak hapdet blog ni..musti sibuk!

ASH said...

lamanya tak hapdet blog ni..musti sibuk!

suara said...

Salam Ramadhan dik...
Mesti best sbb thn ni berpuasa da beraya dgn keluarga, kan? Alhamdulillah....